Miksi Hauskat Mainokset Eivät toimi

Hauskan mainoksen tekeminen tekee siitä mieleenpainuvamman... eikö niin?

VÄÄRIN! Totta kai, hauskat mainokset naurattavat ihmisiä. Ne saattavat jopa olla hyviä mainoksia, JOS ne tehdään suunnitelmallisesti.

Se vaatii kuitenkin paljon asioita toimiakseen. Olet täysin riippuvainen siitä että joku tekee mainoksesta OIKEASTI tehokkaan, muuten...

Se ei toimi.

Ja usein, vaikka sinulla olisi kaikki tarvittava...

Se tulee silti epäonnistumaan.

Oletetaan hypoteettisesti, että onnistut siinä.

Ongelma on, että useimmiten ihmiset muistavat vain sen että mainos oli hauska. He eivät muista tuotetta.

Joten kyllä, hauskat mainokset ovat hauskoja JOS ne toimivat, mikä on todella vaikeaa toteuttaa.

Ainoa Asia Jolla On Merkitystä Mainonnassa

Hauskuuden tuominen mainontaan on todella haastavaa. Sinun täytyy tietää yleisösi huumorintaju, ymmärtävätkö he vitsin, tai haastavatko he sinut oikeuteen koska mainos loukkasi heidän tunteitaan.

Ei sitä koskaan tiedä.

Oletetaan, että saat sen toimimaan. Se on silti valtava riski, koska hauskuus ei välttämättä myy mitään.

Kyllä, se kiinnittää huomiota. Ehkä se pitää huomiota hieman kauemmin. Mutta kaikella tuolla ei ole mitään merkitystä.

Tärkeintä on, myykö se.

Joten varmista, että keskityt enimmäkseen myyntiin. Älä ole hauska, viihdyttävä tai huvittava, koska se on TODELLA vaikeaa tehdä. Ja mikä pahinta, monimutkaistat turhaan myyntiprosessia.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että sinun täytyy olla hautajaismaisen vakava. Mainoksen täytyy silti olla kiinnostava ja saada ihmiset halukkaiksi ostamaan sinulta.

Kuinka se sitten tehdään?

Yksi Askel Joka Sinun ON Otettava Tehdäksesi Mainoksistasi Kannattavia

Olemme jo käyneet läpi, miksi hauskuus mainonnassa ei ole hyvä idea. Sinun täytyy tehdä jotain muuta sen sijaan.

Sinun täytyy käyttää kaavaa.

Jos astut kohdeyleisösi kenkiin, huomaat mitkä heidän ongelmansa ja kipupisteensä ovat. Ja voin kertoa sinulle… heillä ei ole vaikeuksia nauramisen kanssa.

Se voi olla monia asioita. Voisin aloittaa kertomalla sinulle erilaisista esimerkeistä ja tilanteista, miksi sinun pitäisi käyttää tätä lähestymistapaa toisen sijaan… mutta päivän päätteeksi sillä ei oikeastaan ole väliä.

Kaikki mainokset toimivat samalla tavalla.

Sinun täytyy vangita ihmisten huomio HETI.

Ihmiset selaavat. Sinun täytyy välittömästi koukuttaa heidät jollain mielenkiintoisella, muuten…

he vain jatkavat selaamista ja ohittavat mainoksesi. Kuinka sitten teet sen? Kuinka luot tarjouksen, josta ihmiset eivät voi kieltäytyä?

No, minulla on sinulle pieni yllätys. Olen luonut ilmaisen oppaan siitä, kuinka voit aloittaa mainonnan helposti Metan avulla. Ei ammattisanastoa, ei teknistä mutinaa, vain helppotajuinen vaihe-vaiheelta -katsaus siihen mitä tehdä.

Haluan ilmaisen oppaan!