Mainostaessa voit olla täysin varma heti alusta alkaen yhdestä asiasta:

Tuhlaat suurimman osan rahoistasi. Miksi?

Koska valtaosa ihmisistä ei tule koskaan ostamaan sinulta. Ja melkein 100 % ajasta…

Se johtuu siitä etteivät he ole kohdeyleisöäsi. Kuvittele että myisit balettitossuja yleisölle täynnä Harley Davidson -moottoripyöräilijöitä.

Näetkö ristiriidan?

Onneksi voit päästä eroon moottoripyöräilijöistä Metan avulla, ja päästä suoraan balettitanssijoiden eteen. Koskaan historiassa ei ole ollut helpompaa ja kustannustehokkaampaa tavoittaa täydelliset ihmiset palvelullesi.

Luettuasi tämän artikkelin, lupaan ettet ole kuin muut yrittäjät, jotka yrittävät hyödyntää Meta-mainoksia… tuloksetta.

Miksi Kukaan Ei Oikeasti Saa Tuloksia Meta-Mainoksilla

Jos olet koskaan katsonut toimintaleffaa, olet satavarmasti nähnyt kohtauksen jossa päähenkilön täytyy purkaa pommi.

Ja joka ikinen kerta… johtoja on miljoona.

Sama juttu Meta-mainonnan kanssa. Se näyttää äärimmäisen monimutkaiselta – paitsi saatuaan katkaistua yhden johdon, jäljellä on vielä 999 999.

Vaihtoehtoja on niin paljon, että pää menee pyörälle jo vilkaistessaan ruutua.

Meta tietää tämän, jonka takia he antavat mahdollisuuden mainostaa julkaisua (tai “boostata”). Ei muuta kuin boostaamaan julkaisua ja Meta tekee kaiken työn puolestasi…

SPOILERIVAROITUS: Ei tee.

Mainostamalla julkaisua (tai “boostaamalla”) sinun ei tarvitse huolehtia mistään, ja voit vain rentoutua ja antaa algoritmin pyörittää mainosta. 

Mutta…

Se on kuin lähtisit juoksukilpailuun kumisaappailla. Toki, kyllähän kumisaappaatkin ovat kengät. Eri asia on onko se paras idea.

Jos olisin menossa juoksukilpailuun, hankkisin juoksulenkkarit.

Ja Metan mainostyökalu on juuri nämä lenkkarit. Se antaa sinulle enemmän vaihtoehtoja, enemmän kohdennusta ja mikä tärkeintä… PALJON parempia tuloksia.

Miksi Et Käyttäisi Muita Mainoskanavia?

En tiedä oletko koskaan ajatellut vaikuttajamarkkinointia. No joka tapauksessa, huomaan että yhä useampi yritys hyödyntää tätä kanavaa, ja kyllähän sen ymmärtää:

Mitä suurempi yleisö, sitä suurempi kattavuus. Ja fanit ostavat paljon helpommin auktoriteettihahmon suosittelemaa tuotetta.

No mikä tässä on vikana?

On mahdotonta tietää heitätkö rahaa hukkaan vai et, ja tulosten saaminen kestää älyttömän kauan (joskus niitä ei tule lainkaan). Sama juttu printtimainoksissa ja televisiomainoksissa.

Nämä kaikki vaativat valtavia investointeja ilman varmuutta toimivuudesta. Ja ennen kuin huomaatkaan…

Olet kuluttanut tuhansia euroja eikä sinulla ole mitään hajua, tekivätkö mainokset yhtään mitään. Voit heittää kaiken tämän ikkunasta ulos Meta-mainosten avulla.

Meta antaa sinulle täyden työkalupakin ja huippuluokan mittausmahdollisuudet, joiden avulla voit varmistaa ettet heitä yhtäkään senttiä hukkaan.

Voit tehdä täysin mitä haluat: Vaihtoehtoja on valtavasti.

Tiedän että tämä kaikki kuulostaa hyvältä, mutta haluat varmaan tietää…

Kuinka Saat Tuloksia HETI

Meta-mainonnan etuna on, että tuloksia tulee välittömästi – ja ilman että joudut käyttämään valtavia summia.

Älä kuitenkaan ymmärrä tätä väärin. Liian moni luulee voivansa käyttää Meta-mainoksiin euron päivässä ja uskovan että se on tarpeeksi. No onhan se tarpeeksi…

Samalla tavalla vankileireilläkin pidetään ihmiset hengissä. Annetaan JUURI JA JUURI tarpeeksi ruokaa ettei kuolla. Mutta ei sillä ruokamäärällä työtä tehdä.

Lopulta yrittäjät käyttävät aamukahviinsa enemmän rahaa kuin oman yrityksensä markkinointiin.

Ei tuossa ole mitään järkeä.

Ai niin, mietit varmaan…

“Mitä muuta minun pitää tietää, jotta osaan mainostaa Metan avulla, erotun kilpailijoista, ja varmistan että saan OIKEASTI vastinetta rahoille?”

Hyvä että kysyit.

Olen kirjoittanut (ilmaisen) kaiken kattavan oppaan Meta-mainontaan, josta on revitty kaikki turha pois. Ei teknistä mutinaa tai ammattikieltä, vain askel-askeleelta opastus siihen mitä tehdä. 

Jos haluat lopettaa rahojen tuhlaamisen ja saada käsin kosketeltavia tuloksia mainonnasta – nappaa opas tästä.

Ja jos sinua kiinnostaa mitä voisimme tehdä puolestasi, ota yhteyttä tästä.