“Moro, mitä uutta sulle kuuluu!?”

Aika tavallinen tapa tervehtiä jotakuta, ketä ei ole nähnyt vähään aikaan.

Huomaa, ettemme kysy:

“Moi, mitä vanhaa?”

tai

“Hei, kerro mitä tiedän jo”.

Kysymme, mitä UUTTA kuuluu. Koska ‘UUSI’ on jännittävää! Ja juuri siksi me yrittäjinä emme voi jäädä lepäämään laakereillamme.

Miksi Mainosväsymys On TODELLINEN Pandemia

Sosiaalinen media on mahtava monella tapaa. Helppo pääsy kohdemarkkinoillemme, suuri potentiaali tulla viraaliksi, ja koskaan ei ole ollut helpompaa päästä yrityksellemme täydellisen asiakkaan eteen.

Mutta…

…on myös haittapuolia.

Ensimmäisenä ja tärkeimpänä - keskittymiskyky. Me kaikki tiedämme TikTok-aivojen ilmiön, joka tapahtuu reaaliajassa. Lapset eivät pysty katsomaan elokuvia, keskittymään kotitehtäviin tai edes katsomaan yli 90 sekunnin pituisia videoita.

Toivoisin ettei se vaikuttaisi meihin, mutta niin se vain tekee. Kaikilla asiakkaillamme on lyhentynyt keskittymiskyky. Ei siksi että he haluaisivat. Vaan koska heillä on PAKKO olla.

Miten muuten selviät kun mainoksia ammutaan sinua päin konekiväärillä 24/7/365? Mahdotonta!

Kuinka tämä sitten korjataan?

Älä huoli, en pyydä sinua tekemään TikTok-tansseja.

On parempi tapa.

Miten Pitää Prospektisi Kiinnostuneena

Ratkaisu TikTok-aivoihin ja lyhentyneeseen keskittymiskykyyn ei ole vain muuttaa kaikkea sisältöäsi ja informaatiotasi helposti sulaviksi kissanruoka-annoksiksi, jotka kestävät alle 60 sekuntia.

Ratkaisu on tarjota prospektillesi PALJON erilaista sisältöä.

Älä anna yhtä videota. Anna 10.

Älä anna yhtä artikkelia. Anna 100.

Älä anna yhtä somepostausta. Anna 1000.

Jos prospekti on oikeasti kiinnostunut jutuistasi, hän tekee oman tutkimuksensa ja käy materiaaliesi läpi.

Mutta sinun tehtäväsi on antaa hänelle monipuolinen buffetti. Ei vain yhtä annosta.

Joten jos tällä hetkellä pyörität yhtä mainosta? On aika tehdä vähintään kolme erilaista.

Jos sinulla on yksi video jonka he näkevät uudelleenkohdistuskampanjassasi? On aika tehdä 5-10 muuta.

Nyt ei muuta kuin tekemään lisää sisältöä, hankkimaan enemmän seuraajia - ja mikä parasta - kasvattamaan omaa yritystä.

Palaillaan,

Elias


P.S. Jos haluat tietää, miten ratkaisisin mainosväsymysongelman yrityksessäsi, ota rohkeasti yhteyttä. Täytä lomake täällä ja lupaan ottaa yhteyttä mahdollisimman pian nähdäksemme, sopisimmeko yhteen.