Monet Yritykset Jäävät Paitsi Helpoista Voitoista

Liian monissa kampanjoissa laskeutumissivu -jolle ihmiset päätyvät kun he klikkaavat mainosta- on joko täyttä kuraa tai sitä ei ole olemassa. Sanotaan vaikka että näemme mainoksen, jossa myydään kuviollista koiran kaulapantaa. Haluamme ostaa sen, mutta sitten kun painamme linkkiä…

…Laskeutumissivu on verkkokaupan etusivu.

Mitä ihmettä?

Olemme hämmentyneitä, emmekä jaksa alkaa etsimään tuotetta, joten päätämme jättää shoppailun sikseen ja poistua sivustolta tekemään muita juttuja. Askeleiden pitää olla helppoja ja yksinkertaisia, matalan kynnyksen vaiheita jotta liidin matka asiakkaaksi olisi mahdollisimman mutkaton ja suoraviivainen.

Jos olet esimerkiksi parturi ja pyydät ihmisiä mainoksesi lopussa soittamaan sinulle… kovinkaan moni ei tule soittamaan. Tämä on liian korkean kynnyksen vaihe.

Sen sijaan voit pyytää heitä klikkaamaan linkkiä mainoksen alapuolella, joka johtaa nettisivuillesi.

Aika matala kynnys, eikö?

Kuinka Varmistat Että Sivustollasi Kävijät Eivät Vain Selaa Vaan Myös Ostavat

Ratkaisu piilee laskeutumissivussasi. Se luo ensivaikutelman tuotteestasi/palvelustasi ja sen on vietävä kävijät suoraan toimintaan, olipa se sitten ostaminen, yhteydenotto tai jotain muuta.

Mitä haluat kävijöiden tekevän sivustollasi? Haluatko heidän tilaavan tuotteesi, ottavan sinuun yhteyttä, lataavan oppaan tai jotain muuta? Laskeutumissivun tulisi keskittyä tähän.

Vähemmän On Usein Enemmän

Älä pommita kävijöitä ylimääräisellä informaatiotulvalla tai monimutkaisilla vaihtoehdoilla. Pidä asiat selkeinä ja ohjaa kävijöitä suoraan haluttuun toimintaan.

Seuraavan mainoskampanjasi suunnittelun yhteydessä kiinnitä erityistä huomiota laskeutumissivuihisi. Ne voivat olla ratkaiseva tekijä, joka muuttaa renkaanpotkijat ostaviksi asiakkaiksi. Haluatko kuulla lisää siitä, miten voisimme auttaa yritystäsi? Klikkaa alla olevaa linkkiä ja täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä pian.