Rasittavin Asia Myynnissä

Myyjät ovat rasittavia. Enkä puhu nyt kassalla olevista myyjistä, vaan ihmisistä jotka yrittävät kaupata sinulle jotain. Syy on se että he jatkavat ja jatkavat… eivätkä anna sinulle tilaisuutta puhua.

Tämä on ärsyttävää!

Kerrot heille että et halua ostaa mitään, mutta silti he yrittävät tunkea tuotetta kurkusta alas kunnes tukehdut siihen. Menet vaatekauppaan, ja myyjä on heti kimpussasi - “Hei, mitä saisi olla?”

Tämähän on normaalia, niin kuin sen pitäisikin. Mutta ajattele tämä tilanne; myyjä alkaa tuomaan sinulle vaatteita syliin ja käskee sinua kokeilemaan niitä päälle.

Ajattelisit varmaan että hänellä on muutama ruuvi löysällä.

Lähdet uupuneena liikkeestä, etkä varmaan palaa sinne enää koskaan. Ei tämä ole sitä mistä myynnissä on kyse. Ihmiset vihaavat sitä, kun heille myydään. Eihän kukaan osta jotain, mistä he eivät ole kiinnostuneet.

Kuinka Saada Helposti Lisää Asiakkaita

Jos sinulla ei ole takkia, ja haluat takin, myyjän työstä tulee helppoa. He avustavat sinua ostoprosessissa, kertovat mikä takki sopii sinulle parhaiten (talvitakki, syystakki, kevättakki…) ja auttavat päätöksenteossa.

Parhaimmat myyjät eivät edes yritä myydä sinulle mitään. He antavat sinulle hyvän syyn ostaa. Asiakkaat ostavat, kun heillä on tarve. Jos tarvetta ei ole, myymisestä tulee lähes mahdotonta.

Myymme parannusta, emme ennaltaehkäisyä. Eihän kukaan osta talvitakkia kesäkuussa…

…mutta sitten kun pakkanen iskee, talvitakit alkavat lentää hyllyiltä ostoskoriin.

Haluat että sinulla on jotain uniikkia millä erotut kilpailijoistasi. Jos olet sähköasentaja ja mainostat itseäsi tyyppinä joka auttaa sähkötöissä, et tule saamaan kovin montaa soittoa. Jos sen sijaan tarjoat varteenotettavan takuun, puhelin alkaa pirisemään.

Meillä on takuu: et kanna kaikkea riskiä, vaan jaamme sen. Jos tämä kiinnostaa sinua, ota yhteyttä lomakkeella, niin vastaamme mahdollisimman nopeasti.