Huomion Säilyttäminen On Ratkaisevaa

“Vihdoin on aikaa rentoutua ja katsoa leffaa. Mitäköhän Netflixistä löytyy?”

Alamme selaamaan elokuvia Netflixistä. Selaamme ja selaamme… kunnes lopulta löydämme jotain katsomisen arvoista. 30 minuuttia elokuvasta on kulunut, eikä ole tapahtunut vielä mitään jännittävää:

“Hei, vaihdetaan leffa!”

Minkä tahansa videon, elokuvan, kirjoituksen tai mainoksen tavoite on kaapata huomio. Kuinka huomio saadaan?

Selaamme Netflixiä… “nyt löytyi!”

Alamme katsomaan elokuvaa: Alussa tapahtuu jotain salaperäistä… Mies ajaa pimeää maantietä, kunnes yhtäkkiä muutaman metrin päästä vilahtaa tumma hahmo… “Mikä se oli?’”

Päätämme jatkaa elokuvan katsomista. Jatkammeko elokuvan katsomista tai emme riippuu täysin elokuvan ensimmäisestä kohtauksesta:

koukusta.

Mainoksen Tärkein Osa

Mainoksen ensimmäinen lause vaikuttaa katsojan päätökseen, jatkaako hän lukemista vai katoaako hän. Jos koukku on hyvä, hän jatkaa lukemista, jos ei… hän katoaa kuin tuhka tuuleen. Vaikka mainoksen kuvan olisi ottanut maailman paras valokuvaaja, sillä ei ole mitään väliä jos koukku on surkea.

Toisaalta, jos koukku on maailmanluokkaa, mutta teksti on niin ja näin…

Mainos suoriutuu kuin Jordan Belfort kokaiinilla.

Yksinkertainen temppu mitä voit käyttää on kysyä itseltäsi, soittaisiko joku pelkän otsikon perusteella?

Jos ei… siinä saattaa olla hieman parantamisen varaa.

Ensimmäinen asia johon keskitymme kun työskentelemme asiakkaidemme kanssa, on heidän ‘koukkunsa’. Kuinka parantaisimme sitä? Jos haluat tähän vastauksen, ota yhteyttä meihin tänään ilmaisen otsikkotarkistuksen saamiseksi.